Aldrig ensam

Nu är både mamma och pappa hemma. Lite egentid hade faktiskt inte skadat, men pappa gick på semester i fredags, och mamma är sjukskriven, så det är inte så mycket att göra åt. Men jag gör inte så mycket i vilket fall, har hamnat i någon slapp fas, dagens ansträngning var att plocka ur diskmaskinen, så jag ska väl egentligen inte klaga.

Veckans höjdpunkter, hittills består annars av att Clara kanske kommer hit på torsdag om det är fint väder = premiärdopp. Den andra höjdpunkten innehåller samma Clara, fredag på Liseberg med Jonathan Johansson. Herregud säger jag bara. Kittlar i magen bara jag tänker på det. Efter att ha sett Jonathan var för sig, jag i Lund och Clara i Göteborg, ska vi nu se honom tillsammans. Det kommer med största sannolikhet bli magiskt. För det är trots allt något extra att gå och se en artist med någon som gillar artisten lika mycket, det blir liksom dubbelt så bra.

Den karamellen måste jag suga på ett tag… under tiden njuter vi av den formidabla videon till Aldrig ensam.

3 thoughts on “Aldrig ensam

Kommentera

