Ingen rast och ingen ro, eller jo

Ou est le swimming pool spelade på Orion samtidigt som Familjen spelade på Apollo, så nu har jag än en gång missat att se honom live. Om jag var skrockfull skulle jag säga att det vilar någon slags förbannelse över hela grejen, men som tur är är jag en rationell människa.

Idag hade vi höga förhoppningar, flera intervjuer skulle det bli minsann, ou est le swimming pool, S.P.O.C.K. och boy 8-bit. Taggade till tusen förberedde vi frågor till alla, plus några för Louis la roche imorgon.

Något boy 8-bit blir det dock inte, och s.p.o.c.k.intervjun blir också imorgon.
Resultat: en intervju med o.e.l.s.p.
Grymt trevliga killar. Än så länge har vi inte stött på några divafasoner, fast två intervjuer kanske inte räcker för att säkerställa det, dessutom har vi fått en del nej, kanske några divor bakom, vem vet?

I vilket fall blev det alltså en intervju med ou est le swimming pool. Och eftersom det var efter deras spelning blev det ingen familjen för mig.

Tomorrow we’ll reach for the sky, översatt blir det potentiella intervjuer med sambassadeur, ost & kjex, s.p.o.c.k., Louis la roche, diskjokke och ta i trä, danger(vi har inget svar därifrån). Vem vet, det kanske blir lite monostrip också.

Familjen blev för övrigt hyllad på jmobilen idag, jag råkade halka in mot slutet, men blev ändå alldeles varm. Det var fint, och den aukustiska versionen av ” det snurrar i min skalle” var så vacker. Lägger upp lite därifrån senare.

Kommentera

