På spaning efter den tid som flytt

Hela helgen har jag tagit det lugnt, jag har varit lite sjuk och har fortfarande ont i halsen, hade feber i torsdags, så jag vågar inte riskera något. Igår följde jag med föräldrarna och Anna till Kungälv. På Bohus fästning hade de ”Kungahälla medeltidsdagar”, och det tyckte mams o paps verkade vara ett bra sätt att spendera en lördag på. Inte mig och Anna emot. Än en gång blir jag glad över att föräldrarna står för de löpande utgifterna i sommar, för inträdet för oss fyra landade på 680:-. Inte studentpriser direkt. Dyrare än att gå på Liseberg, och så mycket fick man inte för det heller. Det måste vara dyrt att hyra Bohus fästning. Tack mamma o pappa. Fick med mig en del bilder hem.

Jag hade tänkt skriva något om tragedin under Love Parade, men allt blir bara fel, så jag nöjer mig med att jag är ledsen.

Kommentera

