Ou est le swimming pool-sångaren död

När jag går in på GPs app i telefonen för att leta info om anklagelserna mot wikileaks grundare ser jag en annan nyhet, längst ner på sidan: ”Popartist störtar till sin död”. Nu är det inte vilken popartist som helst, utan Charles ”Charlie” Haddon, en av två sångare i Ou Est Le Swimming Pool. Ett av banden som jag intervjuade på Arvikafestivalen. Och det känns väldigt märkligt. Och jag blir väldigt ledsen. När intervjun var färdig stannade jag och snackade lite med killarna, framför allt Charlie. Och nu finns han inte mer. Jag blev lite förvånad själv när tårarna plötsligt steg i ögonen. På något sätt berörde han mig. Här kommer en bild från Arvika. Charlie står till vänster i vitt, bredvid står keyboardisten, vars namn jag inte kommer ihåg. Jag är väldigt chockad.

2 thoughts on “Ou est le swimming pool-sångaren död

Kommentera

