Jag blir så trött

Black Swan.

Image via Wikipedia

…På mig själv. Idag har jag inte fått något gjort. Det är inte OK. Och det vet jag hela tiden. Ändå så händer INGENTING. Jag tittar på film istället. Var är min personlige nackflåsare? Skulle behöva en akut. Imorgon ska jag söka bättring. Jag ska sätta klockan på 7, gå upp duscha och bege mig in till Uni. Det finns alldeles för många distraktioner här hemma, som städ, tvätt och externa hårddiskar med roligt innehåll. Imorgon lämnar jag hårddisken hemma. Jag funderar dessutom på att ordna ett schema till mig själv, där jag skriver upp NÄR jag ska göra vissa saker. Mellan det och det klockslaget ska jag läsa på om H&M till exempel. Och då och då får jag unna mig rast. För som idag kan det inte fortsätta. Jag sviker mig själv big time.

Igår var vi fyra från korridoren som traskade in till centrum och gick på bio. Som så många andra såg vi Inception. Som var precis så bra som alla säger att den är. Och jag hängde med hela tiden. Hade nästan trott att det skulle vara svårare att hänga med efter vad man hört, att man var tvungen att sitta på helspänn. Snygg twist på slutet också, men något annat hade ju varit en besvikelse. Annars vill jag gärna se Black Swan, men det verkar dröja ett tag tills den kommer hit, premiär i USA 1:e december. Håhåjaja. Jag undrar en del om den, som det där med fjädern ut axeln, inbillning eller verkligt? December är långt borta.

Kommentera

