Kidsen

Känner att jag nog är lite gammal när jag hittar följande enligt mig märkliga grupper på facebook:

Lady Gaga;hur vill du ha din stek? man ba;RAW RAW!, så vill man inte ;Pp;PP

Dead by april ringer: ”All I have is you” så har dom någon annan ;PpPPPpp

-Har du ett liv? – JA! Så är man med i Facebook :PpPPppPpP

Haiti: nån som vill ha jordbävning ”Nej” så får dom det ändå;PppPpPPp

Satan ringer: ”kan jag få din själ?” ”javisst” Så är man ginger ;PP;pP;Pp

Erik Ponti:Fimpa här ditt fega jävla kräk!Så fimpar man nån annanstans;PpPp

Polarn ringer: vad gör du? Spelar CoD… så kör man beyblade ;PpPpPPPpp

Ribéry ringer h*ran: ”myndig?” ”Ja” så är hon inte det, synd Franck ;PpPPpP

läraren; va du sjuk igår? jag: ja som fan!, så va man hemma o lirade ;PpPpP

Visst har jag också haft mina perioder när jag gillade skämt utan poäng, men då var jag nog tio-tolv år eller nåt. De flesta skaparna av de här grupperna verkar vara i gymnasieåldern. Jag säger då det.

2 thoughts on “Kidsen

  1. HAHAHA! Då är frågan Malin: Hur hittade DU alla dessa urbota korkade grupper? Nästa gång nån frågar hur jag vill ha min stek så kommer jag förmodligen att svara RAW RAW…

  2. Hmmm, ja… ähum… Det var helt enkelt så att någon la upp en länk till gingergruppen på fb. Jag tog mig en titt på den sidan och hittade de andra grupperna bland dess länkar. Jag kommer till gbg imorgon, ganska hektiskt, två intervjuer, och jag antar att du är ganska busy med packning etc, men jag kan slå en pling på fredag när jag är färdig och kolla läget kanske?

Kommentera

