Lite bak

Jag har ju inte tid att baka bröd den här veckan, men ett snabbt bullbak hinns med. Jag bakade alltså kanelbullar igår. Vad kan jag säga, jag är lättpåverkbar. De hade i alla fall massor av kardemumma och smakade mumma.

Idag lyckades jag inte fullt lika väl som igår med skrivandet, men det blev nästan 3000 tecken i alla fall. Man kan inte alltid vara på topp. Man kan heller inte alltid tänka på allt. Därför varvar jag gårdagens ”djupa” inlägg med det här som egentligen bara är en bildtext. Såhär såg bullarna ut:

Kommentera

