måske måske

Singer sewing machine advertisement card, dist...

Image via Wikipedia

Tänkte precis att jag har det mesta jag behöver för att skriva just nu. Sen kom jag på att jag saknar tre delar. Acne, Righteous Fashion och enkät. Acne har sagt att de ska svara på mina frågor i veckan, och enkäten borde jag göra imorgon, men Righteous Fashionintervjun blir inte av förrän den 19:e, lite på håret. Efter att jag kom på att det inte är så lugnt som jag trodde tittade jag dessutom på listan som jag skrev igår, och blev påmind om att jag inte lyssnat på det där radioprogrammet om symaskiner än, så det ska jag ägna de närmaste 90 minuterna. Kanske, kanske får jag något gjort idag.

(Intressant att kanske på danska låter likadant som moské)

Kommentera

