Öden och missöden en fredagskväll

Realitycheck. Nu får jag skärpa till mig. Igår var det radiosittning med efterföljande fest och efterfest. Jag drack lite vin, öl och alkohol. Jag ramlade ute på gården på Vildanden. Resultat; öm axel, öm kind, skrapat knä och skrapade glasögon. Usch liksom.

Jag tyckte att jag tog det ganska lugnt, men tydligen inte. Tur att jag har en extra försäkring på glasögonen. Nu gäller det bara att leta reda på den. Den ligger nånstans i en viktiga-papper-låda.

Ikväll ska jag ut igen. Förhoppningsvis finns glasögonen kvar imorgon.

Kommentera

