Märkliga möten

Igår när jag skulle dricka vin sa magen nej. ”Du, jag har inte hämtat mig från fredan än, gör om och gör rätt.” Vilket ledde till en pinsam situation efter två oskyldiga glas.

Senare på kvällen blev jag lite terroriserad av en kille från onsala som ville att jag skulle följa med upp till hans rum för diverse aktiviteter.Hmm.. låter mycket snuskigare än vad det var. Först ville han ha med mig upp och dricka shots(efter typ 3 minuters snack), och sedan efter han hade shottat, ville han att jag skulle med upp och lyssna på den musiken som han gillade. Eftersom han var så envis följde jag med honom upp andra gången. Han spelar lite musik, jag spelar lite musik, och sen spårar det ut. Han börjar snacka politik(klockan var efter tolv), och inte vad som helst, utan något som luktar Sverigedemokratiskt. Och han bara fortsätter. Det var tydligt att han hade sina idéer och inte riktigt brydde sig om vad jag sa, men det var dessutom helt fel time and place. Tillslut sa jag att jag ville gå ner till festen, och gick. End of story.

Kommentera

