Jag skulle vilja

Why are clowns so depressing?

Image by RobertFrancis via Flickr

… skriva om vad som hände under korridorsmötet igår, men eftersom vem som helst kan läsa det här får det bli en annan gång. Men det var en otrevlig stämning, och individualitet mot kollektiv.

I vilket fall har hela dagen gått i grått. Grå himmel, grått humör, gråa kläder. Jag tror jag har en förkylning på g, eller jag är rätt säker, men den står liksom och vacklar. Det hjälper ju inte det hela.

Imorgon ska jag intervjua Righteous Fashion. Har gått runt och trott att intervjun skulle vara idag, men, som tur är tog jag mig en titt i kalendern. Istället för tidigt uppgång idag blir det tidig uppgång imorgon. Sitter och filar på frågorna, förhoppningsvis gillar de att snacka, för jag behöver text till reportaget. Idag lade jag bara till 1200 tecken, Vilket i och för sig visar att det går att lägga till mer. Har en del att lägga till på historiedelen till exempel. Usch ett sånt tråkigt inlägg. Men det har varit en tråkig dag. Så tråkig att jag inte ens orkar utveckla helgen, även om den var kul med vin och film i fredags, technodans på lördag och pannkaksmiddag på söndag. Det var det där mötet som tog ner mig helt, ner som en pannkaka. Eller så är det den där förkylningen. Fick sova middag för att orka med dagen. Eller så är det lathet.

Kommentera

