Sista sträckan mot mållinjen

Idag var jag uppe med tuppen för att åka in till Malmö och intervjua Righteous Fashion. Det var spännande och givande, så det ska nog på att pussla ihop det hela till ett reportage. När jag kom hem hade jag egentligen tänkt transkribera intervjun och föra in transkriberingen som reportagetext, men med en liten middagslur hanns det inte riktigt med. Det skulle i så fall var om jag skrev nu.

Men det känns lite sent nu. Så jag gjorde en lite kompromiss, och klistrade in den transkriberade intervjun i reportaget. Jag är nästan uppe i 35 000 tecken, så det är bra. Annars verkar förkylningen inte vilja ge upp. Det jobbigaste är att den är precis i startgroparna och gör mig trött och hängig, men ändå är jag inte riktigt sjuk. Fast det vill jag å andra sidan inte bli nu, skulle verkligen förstöra allt.

Här är en testbild från cafét där vi hade intervjun:

Kommentera

