En säck att knyta ihop

The Best of OMD

Image via Wikipedia

Det börjar dra ihop sig. Jag börjar känna mig någorlunda färdig, även om jag inte riktigt är där än. Min handledare läste igenom det senaste jag skrivit, och strök en hel del, vilket var välbehövligt. Problemet är bara att jag saknar ca 2000 tecken just nu.

Förslaget från handledaren var att gör en enkät eller undersökning bland konsumenter, men det gick ju inte så bra sist. Då var i och för sig frågorna lite dåliga, som jag upptäckte efterhand, men folk var väldigt ovilliga att ställa upp också.

Prio nummer ett är alltså att få till några bra ö p p n a frågor som får folk att snacka som bara den, och att hitta folk att intervjua. Just nu funderar jag på att fråga lite personal hät på SOL. och kanske någon student.(vill ju inte ha för många sådana)

När jag stack hemifrån la jag ner de två senaste mixmag i väskan. Att kolla in deras skivrecensioner brukar vara ett bra sätt att hitta lite ny musik. Nya spellistor på spotify innehåller nu artister som OMD, Losers och Eskimo Twin. Alltid kul med ny muzik.

Kommentera

