Layout

Idag har jag mest suttit och redigerat. Det är kul, men det suger samtidigt kraft ur en. Känner mig alldeles matt nu.

Dagen började annars med enkätintervjuer. Nu har jag fyra stycken med foto, så det räcker för reportaget. Det är inte så mycket kvar att skriva nu, eventuellt att försöka lägga till lite analys i texten, och ett foto på en Lindexaffär. Jag hoppas verkligen att Lindex skickar några bilder som jag kan använda, annars får jag klara mig på det jag har.

Köpte faktiskt några bilder på nätet… Borde funka och det känns bra att fotograferna får något för besväret. Nu ska jag hem och ta en dusch innan det blir dags att röra på sig igen.

Kommentera

