Tillbaka!

Jag har tagit ett litet uppehåll här, dels för att jag hade mycket att göra med reportaget, dels för att jag sedan vilat ut. Helg är ju alldeles oslagbart.

Den här veckan är också ganska lugn, inget som måste göras förrän torsdag, då det är opponering, och fredag då jag antagligen åker till Gbg. Så jag passar på att baka. Igår satte jag en surdeg som jag bakar med idag, och en vildjästslevain. Roligt. Enda haken är att jag nog inte kommer att få plats med allt bröd, som vanligt. Jag har redan ett havlt valnötsbröd i frysen, och med två bak den här veckan kan det nog bli akut platsbrist. Kanske kan låna utrymme av någon god själ i korridoren.

Apropå mitt reportage, så ligger det tydligen i tiden. Såhär såg Berglins ut igår:

Kommentera

