Migmigmig

Glögg

Image by Rsms via Flickr

Självklart kommer här mer info om mitt liv just nu, eller i alla fall hur opponeringen gick.

Helt ok. Trodde jag skulle bli mer sågad än vad jag faktiskt blev. Och att opponera var inga problem, speciellt som Jakob inte var där och kunde försvara sig. Ha!

Detta måste ju firas. Smolket i bägaren består utav att jag är lite ensam. Borde kanske försökt fått med de andra på något. Man kan inte få allt. Istället tröstar jag mig med glögg. november, december, jul eller inte, trevligt är det i vilket fall. Allra helst skulle jag ha lite pepparkakor eller lussekatter, men det är kanske på gränsen. Vi vill ju inte händelserna i förväg.

Kommentera

