Den gamle och havet

Jag kunde inte låta bli. Mamma och jag tog en promenad net till havet och jag kunde inte låta bli att döpa inlägget efter Hemingways roman. Oh well. Det var en väldigt fin eftermiddag i Kullavik, och jag tog en massa fina bilder. Tyvärr vill inte min systers mac och mitt minneskort samarbeta, så bilderna kommer nog inte upp förrän imorgon som tidigast. Men havet kan vara rätt vackert.

När jag satt här vid macen kunde jag ju inte låta bli att att leka lite i photobooth, så det blir ett självporträtt som illustration istället. Det har varit en lugn och behaglig dag, kanske ett bedrägligt lugn, för ikväll blir det halloweenfest en vecka försent. Men vad gör det. Det kommer bli lika roligt som de tre åren vi firat tillsammans innan, och det blir ett tillfälle att se hur Martin och Johan gjort sig hemmastadda i den nya lägenheten. Spännande.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

