Skrivskriv

Glögg

Image by Anders Adermark via Flickr

Jag har ju praktiserat på Metro den här veckan, och idag fick jag faktiskt en bildbyline när min artikel om flipper-SM kom med i tidningen. Det var roligt, det flyter på kan man säga. I nästa vecka kommer det förhoppningsvis ännu fler artiklar skrivna, skinka, bebisar och öl. En udda kombination kan tänkas, men it will all be revealed in due time.

Imorgon blir det kanske technoklubb med Johan, och på söndag blir det teater. Och lussebullbak. Guu va gott! Jag välkomnar julen fullt ut. November är så tråkig ändå, så om nu julkänsla krävs för att man ska klara av månaden tycker jag att det är helt ok.

Igår provade jag till och med årgångsglöggen från blossa med saffranssmak. Inte någon direkt hit enligt mig. Det skulle smaka saffran, men det var inte tillräckligt mycket enligt mig. Fast det finns ju många mesar i landet, jag antar att de vill att glöggen ska passa så många som möjligt.

Kommentera

