Ur fas

Bloggen har hamnat lite i skymundan. Jag hade ju tänkt att jag skulle skriva och fixa med den i helgen som var. Men det gick inte så bra. Jag har redigerat lite bilder, men de dyker som tidigast upp ikväll.

Så jag skiter i det för tillfället. Istället måste jag bara berätta om den teaterföreställningen som jag var på igår: ”Teaterrepubliken öppnar bibliotek”. Om en fri teatergrupp som bestämmer sig för att slå sig in på apoteksmarknaden och erbjuda medicin för både kropp och själ. Den var väldigt bra. Jag skrattade väldigt mycket, och de använde sig av publiken och verfremdungseffekten på ett alldeles ypperligt sätt. Men med föreställningens tema hade det nog inte kunnat bli annorlunda.

Det satt en talangscout i publiken också(eller gjorde det?) som skulle reka för någon i Stockholm, så föreställningen kanske blir riktigt stor. Vi får se.Under tiden rekommenderar jag den varmt. Gå och se, men skynda på, lokalen har bara 23 platser, och de verkar säljas ut rätt bra. Här kan du hitta mer info och biljetter.

Kommentera

