v. 48, helg

Jag har inte varit ute på skitlänge känns det som. Därför bryter jag med det sunda liv som blivit följden av denna utelivsbrist. Ikväll blir det fest. Halleluja. Det är ju faktiskt helgen v. 48, och ett sådant solklart skäl till att ha kul har jag inte stött på på länge.

Det bästa är nästan att jag redan hade en flaska vin hemma, så jag kunde bara åka direkt hem. Det gillar jag. Har märkt att man gärna vill göra det när man har jobbat. Hur många gånger har jag begett mig ut på stan i Malmö sedan jag började jobba liksom? De kan räknas på ena handens fingrar. Idag hade kunnat vara en Malmörundadag eftersom jag fick gå 1,5 timme tidigare. Men. Det är rätt mycket snö i Malmö. Jag väljer gärna buss hem framför att gå på halkiga trottoarer.

Egentligen hade jag tänkt fixa redigeringskompletteringen imorgon, men i och med att det är helgen v. 48 och jag har en fest att gå på, skjuter jag antagligen på det igen. Tror inte jag orkar upp tillräckligt tidigt imorgon. Mot Sherwoodskogen/Ulrikedal!

Kommentera

