Nämen!

Igår åkte jag alltså tillbaka till Lund. För att klara av tågresan gick jag in på presstop för att hitta något att fördriva resan med. Vad hittar jag då på hyllan med internationella mode/musiktidningar? En megaintervju och fotoreportage med Daft Punk. Puh!

Allt i samband med Tron Legacy, och som om inte intervjun var nog i sig, dessutom skickar de med ett par av de klassiska 3Dglasögonen så att man kan uppleva bilderna på riktigt.

Ok, jag bryr mig inte så mycket om själva 3D-effekten, ge mig lite Daft Punk bara så är jag nöjd. Igår ägnade jag bara åt att titta på bilderna och bli lite snurrig på köpet. Nu ska jag ta itu med texten. Godnatt.

Kommentera

