Ja

Hade tänkt att jag skulle skriva om mitt voddlerknarkande, mitt infall att faktiskt mangla lakanen idag, och bokpaketet som jag just var och hämtade.

Men under tiden jag hämtade det där bokpaketet ringde mamma. Och nu är morfar riktigt dålig. Egentligen hade jag tänkt att gå ut imorgon i Malmö, men även om jag inte åker upp idag eller imorgon blir det nog svårt att koppla av och ha kul. Fast det blir nog imorgon som tidigast, lite enklare så, fast å andra sidan kanske det inte går att vänta tills imorgon.

Jag ska kolla på tågbiljetter.

Kommentera

