Snart är det sommar

Det är viktigt att komma ihåg en sån här dag när vintern gör ett sista krafttag och slungar en massa snö över de skånska vidderna. Och med sommaren kommer musikfestivaler. Som Way Out West, som lagt en utmärkt bokning i Twin Shadow. Lite lagom weird och med potential att slå inom en snar framtid. Sen är det ju bra att det är något jag gillar. Det blir ju mycket trevligare att gå på festival om det känns som om den är gjord för en själv. Å andra sidan kan det bli lite jobbigt, risken är stor att man när det väl är dags för festivalen blir tvungen att välja bort en favorit för att kunna se en annan favorit. Oh the Agony. Så var det för mig under förra årets Way Out West. Men det är trots allt ett bra betyg, bandbokarna är on top of the game, precis som de ska vara. Två låtar av Twin Shadow, Slow:

Och Castles in the snow:

4 thoughts on “Snart är det sommar

    • Jorå. Det största som händer är väl min återkomst till Götet i helgen, annars sysslar jag mest med att skjuta på saker och ting, som plugg. Men det ska bli gött att komma tillbaka och kolla in din lejlighed som jag ju ännu inte sett.

Kommentera

