Inte utan goda intentioner

Jag hade tänkt att jag skulle få så mycket gjort idag på den där rapporten jag ska lämna på måndag. Jag skulle läsa och jag skulle skriva. Men. Det har inte blivit mycket av varken det ena eller det andra. Den timslånga promenaden rådde inte heller bot på min skjutauppdet-taktik. Så istället fixade jag till några bilder jag tog igår, under rundan in till Lunds bokrea och efter att jag bakat bröd. Bröden bakade jag efter Paindemartins recept på ”Två små bröd med aprikos och linfrö” som man kan hitta här. Baka det vetja, det är riktigt enkelt, man behöver ingen maskin och det blir färdigt till frukost.

Kommentera

