Om att sko sig

När jag gick igenom mitt bloggfeed hittade jag ett par snygga sneakers, Alexander McQueen och Puma samarbetar. Självklart finns de bara i herrstorlekar. (Som om jag skulle ha haft råd att köpa dem om de hade funnits i min storlek….) När jag klickade runt på sidan där man kan köpa dem började jag ju med tjejskorna(eftersom jag trodde att de fanns att köpa utan att begränsas av kön eller storlek). På den aktuella hemsidan fanns en massa dyra skor. Bland annat Louboutin-skor i diverse former(mest väldigt högklackade sådana). Men. Där fanns också de här skorna som verkligen inte kan sägas vara högklackade, även om de kan vara lika livsfarliga för det… Pigalle heter de passande nog.

Kommentera

