Äntligen nytt med Justice

När jag nyss gick igenom flödet på fejjan så såg jag den här posten från Ed Banger.

Kan man tolka det på något annat sätt än att Justice är på g med nya skiva, äntligen? Eller tolkar man(dvs jag) det så bara för att jag så gärna vill att den där skivan ska komma?

Alla som kommenterar verkar i alla fall tro detsamma som jag. Dessutom ligger det NYA LÅTAR uppe på deras myspace. Det är så jag får lust att börja hoppa upp och ner och tjuta av glädje, speciellt när en provlyssning ger mig fjärilar i magen. Lyssna ni också, här.

DO believe the hype säger jag bara. Jag vill dansa.

—–Uppdatering: Det verkar som om de där låtarna på myspace inte är så nya som jag trodde. Jag hänger visst inte alls med. Två år gamla t.o.m. Men jag gillar dem ändå och ser fram emot vad det än är som kommer.

Kommentera

