Musik till massorna

Eller till mig själv. Den 4:e april är det alltså dags för Justice att släppa nytt. It better be good säger jag bara. Dessutom har det kommit ett remixalbum av Daft Punks soundtrack till Tron. Hur det nu ska vara möjligt att göra originalet rättvisa. Men det är inte bara dansmusik på g, Jonathan Johansson har nytt på g. Det har han i och för sig sagt länge, men enligt Clara är det dags för nytt den 15 april.

Nåväl. Jag har varit i Lund och känt på våren jobbat två dagar. Så nu blir det i alla fall lite pengar på kontot det 25:e(från jobbet alltså, Lund har inget med det här att göra) I måndags när jag kom hem passade jag på att hälsa på Clara och såg på Walk the Line, vilket har resulterat i att jag den här veckan trots allt inte alls lyssnat på Daft Punkremixer eller Justicetoner, nej det har varit Johnny Cash för hela slanten.Här kommer en remix av Son of Flynn. Det är Goose som står bakom, om man skulle råka missa det när man tittar på videon. Helt ok.

Jag tycker om den här låten, med Johnny Cash och June Carter, gick runt och nynnade på den hela dagen igår.

Uppdatering: Alldeles nyss spelade de Justices Civilization på p3. Det närmar sig som sagt.

One thought on “Musik till massorna

Kommentera

