Köksting

Vad händer? Jag vet inte riktigt. Jag går runt med idéer om vad jag vill skriva om i bloggen, och jag har egentligen tid att skriva också, men jag får inte ändan ur. Så här kommer ett litet sammanfattande inlägg över den senaste tiden.

1. Jag har fyllt 25 och fått en jättefin kamerablixt.
2. Jag har bakat bröd.
3. Jag har bakat surdegsbröd.
4. Jag har tagit kort på en kokosnöt med märklig påväxt.

Det är väl ungefär det som har hänt.

Och så har jag varit i Lund, jobbat på mitt gamla jobb med annonsundersökning, gjort mera tofu, klubbat och firat Clara. Där med är vi framme vid igår. Idag har jag jobbat 2 timmar och köpt en ny brödbok. Men den skriver jag om en annan gång, kanske imorgon om jag skärper till mig. Då kan det också bli lite mera musik, för jag har snappat upp en del nytt. Eller nytt för mig.(Ni märker att jag försöker hålla er på halster genom en s.k. cliffhanger va? Bra)

2 thoughts on “Köksting

  1. Menar du att du utmanar mig i cliffhangers? Du vet väl att det är en tävling du aldrig kommer att vinna?😉 I’m the cliffhanger master!

    • Jag skulle gärna vilja protestera och hävda motsatsen, men faktum är faktum, varför ha en cliffhanger om man sen inte skriver nästa dag som man(dvs jag) säger att man ska. Sen är jag ju inte lika vass som du. Men vi får se, jag ska jobba på dem, återkom om ett år så får vi se (där gjorde jag det nästan igen, vad kommer hända under året, och hur spännande är våra liv när vi läser om dem i efterhand? Nu är det definintivt en till) Lägg alltså dagens datum på minnet, det blir något det!

Kommentera

