My precioussss

Tänkte väl bara meddela att jag har gått och beställt en klocka designad av en viss Jeremy Scott. Det blir den där fräna med gula blixtar. Ska man så ska man, inga halvmessyrer här inte. Hur gick då det här till?

Jag letade en del på nätet för att se om det gick att beställa därifrån på något enkelt sätt. Men det var det inte, enkelt. Egentligen hade jag nästan gett upp tanken på en sån där superfrän klocka tills jag i förra veckan var i den gemytliga småstaden Kungsbacka och dess stora köpcenter Kungsmässan. Kungs Ur, som klockaffären där heter, hade minsann Swatchklockor i skylten. Jag kunde inte låta bli att gå in och fråga efter Jeremy Scott-varianten. Vilken de inte hade.

Men tillmötesgående som expediten var lovade hon att kolla upp om de kunde beställa en, åt mig. I onsdags ringde hon och sa att det bara var att bestämma mig, så kunde hon lägga en beställning. 540 kronor ska klockan kosta. Det är ju egentligen lite mycket för min budget, men den här klockan kommer ju vara en keeper. Jag ska ha på mig den tills den går sönder, och då ska jag laga den.

Om en månad ungefär kommer den. Hurra!

3 thoughts on “My precioussss

  1. Ping: Jay! Ännu mera klockor med Jeremy Scott « Musiksinne

Kommentera

