Lite mera sån där hip hop

Jag har lyssnat lite på Tyson. Ganska tungt gung. I dag när jag cyklade hem från bussen fastnade jag för den här låten; Devils and Demons. Det finns vad jag antar är en fanvideo på youtube, men den är lite distraherande med alla sina lågor och moln, så om man vill lyssna på låten kan det vara en idé att sätta på den på Spotify istället, här. Jag har haft ont i nacken hela dagen idag, så uppdatering om livet i allmänhet och dagens två älgar i trädgården i synnerhet får komma en annan dag. Mors!

För den som vill se videon lägger jag in den också:

Kommentera

