Legendary

Det här är ju inte sprillans nytt direkt, men jag måste ändå dela med mig. Leila K har ju uppstått från vad som känts som de döda tillsammans med Wallenberg i låten ‘Legendary’.

Att bara höra om Leila K igen väcker minnen. Ett speciellt minne. Skolavslutning i andra klass. Jag har på mig en lila ribbstickad klänning(ja, det var nittiotal) och som en del av skolavslutningen inne i klassrummet mimar jag till Leila Ks ‘Electric’. På egen hittepåengelska såklart. Men det är en episod som satt sig fast i minnet. Nåväl. Såhär låter det nuförtiden om Leila K, hon är sig lik. Jag hoppas att det kommer mer från henne, att det inte bara är en engångsgrej det här, nånstans har jag läst att det nog kan komma mer.

One thought on “Legendary

Kommentera

