Något nytt

Det här skrev jag egentligen den 21:e, men det blev tydligen något knas och det publicerades aldrig. Men bättre sent än aldrig.

Jag hade tänkt döpa det här inlägget till något gammalt, något nytt, men insåg snabbt att jag inte orkade ta tag i det gamla riktigt än. Det var ju LÄNGE sedan jag skrev något sist. Jag har egentligen inget att skylla på, förutom att jag varit förkyld, borta i Båstad en vecka(jobb, inget annat), och efter det varit trött och haft ont i magen och ryggen. Plus att jag tog lite sommarlov, eftersom jag ändå inte har något jobb just nu.

Jag har en del på gång i alla fall, kanske kommer det ett till inlägg i morgon, men i dag nöjer jag mig med att dela med mig av Active Childs senaste låt, ”Hanging On”. Active Child skrev jag om i vintras, men nu kommer det ett ALBUM, den 23 augusti närmare bestämt. Oj vad spännande det ska bli.

One thought on “Något nytt

  1. Ping: Oh Feist! « Musiksinne

Kommentera

