Mer med Justice

Under allt mitt babbel i går glömde jag nämna att Justice var med i P3 Populär i onsdags. Där satt jag i godan ro och åt frukost och bakade bröd när det helt plötsligt dyker upp några snubbar som bryter rätt grovt på franska när de talar engelska och som tydligen gillar knäckebröd med hushållsost.(!) Och de ska vara fransmän. Jag tror Sebastian Boudet skulle vrida sig i sin grav om han var död, men det är han ju inte. Att notera är annars att den där röda skinnjackan verkar vara en riktig favorit hos Xavier, eller den är ju med i den nya videon också. Den låten växer banne mig förresten, och sjunger de själva den här gången? Det här kan bli stort.

Här är hela intervjun uppdelad i tre delar:

Justice del 1

Justice del 2

Justice del 3


Kommentera

