Mera ljusa röster

Skrev ju i förra veckan om hur 2011 var de ljusa mansrösternas år. När jag skrev om det kom jag att tänka på Juvelen och att det var länge sen jag lyssnade på/hörde något från honom. När jag loggade in på mitt youtubekonto i måndags dök det så upp en video via hybrism(skivbolaget), som jag prenumererar på. Det var ingen gammal video som ”Don’t Mess” eller ”They Don’t Love You”, nej det var en ny låt, för mig i alla fall.

Det visar sig nämligen att Juvelen kommit ut med en EP 2011 och att två spår från den EPn släppts som singlar. Den senaste är den som hybrism delade med sig av via sin youtubekanal, nämligen ”For Only You” som också släppts som en singel i år. Jag misstänker att vi kommer få höra mer av Juvelen i år. Videon i sig är vacker, men jag vet inte om jag tycker den passar så bra till låten.

Nu ska jag i väg och se Alper på filmfestivalen. Det ser jag verkligen fram emot, uppdaterar med om den var nåt att hurra för senare. I morgon åker jag till Skåne för att jobba.

Kommentera

