diamond

Hooked

I går bestämde jag mig för att surfa in på etsy.com för att kolla upp om jag kunde fixa material till min lilla smyckestillverkning. Jag har varit inne på sidan någon gång tidigare och har bläddrat runt i deras app, men nu! Ojojoj… Så mycket grejer det finns, så mycket fina grejer! Och så mycket som går att göra själv. Tanken var att jag skulle leta efter örhängekrokar och det hittade jag, men också en massa annat, som olika gjutformar för att tillverka små minicupcakes eller miniglassar eller minidonuts. Eller gjutformar för att tillverka andra smycken. Det kanske bara låter som om jag gör reklam, men jag blev bara helt såld på det i går. Klickade hem ett och annat, kan knappt vänta på att de kommer till mig så jag får använda dem, och prova om alla mina storvulna idéer kan bli verklighet.

Förutom material som kan behövas för att själv vara kreativ kan man också köpa det som andra har tillverkat, eller som de har hittat på second hand. Utvalt vintage. Det här gillar jag(borde inte vara omöjligt att göra sådana örhängen själv va? Obs! Inte de orangea då, ser svårare ut):

One thought on “Hooked

  1. Ping: One down… « Musiksinne

Kommentera

