Det var Way Out West 2011

… och jag tog en massa bilder. Som aldrig hamnade någon annanstans än på min hårddisk. Även om jag inte räknar 2011 års festival som den bästa på något sätt fanns det en del gyllene tillfällen,som när Twin Shadow spelade och jag hade gått till tältscenen för att se honom själv. Men det gjorde inget, för det var riktigt bra och jag kunde står nära, nära scenen och få till några hyfsade bilder. Fast de ser rätt lika ut i efterhand. Jag försvarar mig att jag koncentrerade mig på musiken och inte på att fotografera.

Kommentera

