Active Child - Scala, London - 20th July, 2010

Active Child i kväll!

Jag har velat än hit än dit. Men nu har jag bestämt mig. Jag går och ser Active Child i Göteborg i kväll istället för att åka ner till Malmö efter halkkörningen i Halmstad på fredag. Känner att helgen försvinner om jag åker ner och det har jag inte riktigt tid med när det är teoriprov på måndag(läskigt).

Alltså går jag själv på Active Child i kväll. Om det är någon som av en händelse råkar läsa min blogg och också ska gå dit i kväll får du gärna skriva en liten kommentar, jag är uppkopplad jämt och får ett litet mail när någon kommenterar. Annars klarar jag mig rätt bra själv även om det ofta är roligare att gå på spelning tillsammans med någon annan som också kan sjunga med i låtarna.

Jag hoppas och tror att det blir en fantastisk spelning och att han varvar material från 2010 års EP och debutalbumet från förra året. Oooh vad spännande det ska bli, känner redan lite pirr i magen inför tanken.

För att tillåta mig själv den här excessen måste jag dock få så mycket gjort som möjligt innan Active Child går upp på scen klockan 21. Framför allt plugga körkortsteori och ta en dusch.

Foto:Steve Asenjo

Kommentera

