Bilder Active Child

I onsdags var jag och såg Active Child på Henriksberg. Jag hade med mig kameran och mitt 18-105objektiv, men de flesta bilderna blev usla, kanske hade blivit bättre med mitt fasta objektiv. Men det får jag aldrig veta… Det är alltid svårt att ta bilder på spelningar, speciellt om de är inomhus med svag belysning. Som onsdagens. Här är några som ändå är ok(och imorgon skriver jag om själva spelningen):

Ingen lysande bild, men här syns det att han sitter vid harpan

One thought on “Bilder Active Child

  1. Ping: Hannah Cohen + Active Child = ljuv musik « Musiksinne

Kommentera

