One down…

En hyfsat bra dag i dag må jag säga! Solen sken och jag fixade teoriprovet ganska lätt, svarade fel på fem frågor på ca 15 minuter. Brukar alltid vara snabb på sånt där och det var bara att klicka i ett svarsalternativ. Jag ville fira mig själv, så jag köpte en stark cappuccino, en rågfralla med grevéost och en nötkaka på Mauritz. Nu är det bara körprovet kvar. Läskigt.

När jag kom hem väntade dessutom ett paket i brevlådan med några av de silikonformar som jag beställde via etsy.com förra helgen, så då blev jag glad. Lera till formarna kommer i en annan leverans, så jag plockade fram vår minst tio år gamla cernitlera som jag först trodde var obrukbar eftersom den var så hård. Efter att ha knådat en bit ett tag märkte jag dock att det var det som krävdes och tryckte ner lite olika varianter i några av formarna och så improviserade jag fram två donuts utan några formar alls. Skoj.

Så här blev resultatet, får fundera på vad jag kan göra med dem(de är riktigt små, max 1,5 cm som längst:

Kommentera

