3812_1b

Nu kan jag köra vart jag vill…. nästan

Det var uppkörning i dag och jag klarade av det. Det var en del saker som jag klantade till, men tydligen vägde det jag faktiskt klarade av över(råkade t ex köra om på höger sida på motorvägen, vet inte riktigt hur jag tänkte, måste ha slappnat av när jag väl kommit av påfarten…). Det var det. Nu får jag sitta ensam i bilen och köra den. Lite läskigt, det är väl rutin som krävs.

One thought on “Nu kan jag köra vart jag vill…. nästan

Kommentera

