Örhängen

För ett tag sedan skrev jag om de olika formar jag beställt från etsy.com och senare också om när jag provade de formar jag fick i det första paketet. I förra veckan fick jag den sista formen, som är diamantformad(haha).

I helgen satt jag med den cernitlera vi hade kvar sedan the olde days och tryckte ner den i diamantformen. Resultatet? A great success! Jag härdade leran i ugnen och satte på örhängeskrokar och resultatet lät inte vänta på sig. Typ. Igår fick jag ännu fler roliga saker på posten, som polymerlera och lite smyckesskruvar och fler öronkrokar och i ett separat kuvert, en avi för att hämta ut mitt fysiska körkort. Nu har jag tio år på mig att börja skämmas över fotot.

Såhär blev örhängena jag gjorde i lördags:

2 thoughts on “Örhängen

Kommentera

