Att vinna på lotto…

…det är lite så det känns. Plötsligt kan jag göra saker. Eller när skatteåterbäringen kommer. I år kommer jag få hela 10700 kronor tillbaka. I’m in shock! Så mycket har jag aldrig fått förut så det känns rätt oväntat. Att inom en(någorlunda) snar framtid få tillgång till vad som just nu är ungefär två månadslöner gör dock att jag börjar fundera på vad jag skulle vilja använda pengarna till. Här är några saker som jag vill göra:

1. Skaffa mig en tatuering. Det har jag tänkt på länge, det här motivet på överarmen allra helst:

2. Åka till London. Har aldrig varit i London(va?!) och skulle vara ett bra tillfälle att hälsa på Filip.

3. Åka till Luxemburg/Paris. Kanske båda om Lina flyttar tillbaka till förstnämnda. I Paris skulle jag kunna dansa mig svettig till french house/electro och spana på franska killar…(because I’m so shallow…)

2 thoughts on “Att vinna på lotto…

Kommentera

