Som jag har väntat…

I dag fick jag äntligen det bokpaket jag beställde den 21:e mars. De har inte de snabbaste hästarna i stallet direkt på bokus…(ja, jag vet, inte helt rätt använt, men ändå så passande). Har kollat på exakt hur lång tid det skulle ta att skicka böckerna enligt hemsidan och då hann de precis inom tidsramen… Alla dessa helger kom i mellan och räknas därmed inte.

Men skit samma. Nu har jag fått böckerna och nu ska jag frossa. Det är de två andra delarna i trilogin om Phèdre som jag skrivit om tidigare, en annan bok som var så billig att jag köpte den trots att första delen i den trilogin inte var så bra, och en bok av Anne Bishop, som skrev ”The Black Jewels Triology” som jag tyckte så mycket om.Vi ses om två veckor när jag kommer ur läskoman, haha.

Kommentera

