That's what friends are for. Öl och kramar

Midsommar pt 2: 22/6

Såhär en dag sent kom jag på att jag borde döpt mina midsommarinlägg till ”En midsommarnattsdröm akt 1, akt 2 och akt 3. Men jag får spara på pretentionerna till en annan gång. Vi går alltså vidare i samma stil som i går. Midsommarafton var riktigt, riktigt bra. Kanske inte riktigt så varm som man skulle kunnat önska, men endast en liten skur. Det firades rätt traditionellt med sill, nubbe och dans runt stången. Tyvärr verkar jag inte ha ett enda kort på varken dans eller stång, men jag lovar, vi gjorde det. Och det var kul.

Kommentera

