john-mausb

Stockholm

Det har skett lite förändringar på boende- och sysselsättningsfronten. Lite hastigt och lustigt kom jag in på en utbildning i webbjournalistik i Stockholm och lika hastigt och lustigt hittade jag någonstans att bo och flyttade.  Så nu kommer jag spendera hösten i Stockholm, skapandes webbsidor, webbtv och allt annat som rör nätet. Men till alla er i götet som saknar mig så där gräsligt mycket: Ha förtröstan, jag har en hemresa i månaden betald. Fram tills dess tycker jag att vi kan lyssna lite på John Maus som jag upptäckte när jag snabblyssnade igenom årets wayoutwestmusik. Tyvärr hann jag aldrig med att se honom spela, det var som vanligt lite kaosartat med klubbspelningarna.

One thought on “Stockholm

Kommentera

